بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ثبات در مدیریت از عوامل مهم موفقیت در فوتبال

به نظر بنده این رسانه ها هستند که موضوع گفتگوی اولیایی با وزیر ورزش را اینقدر بزرگ کرده اند.مگر هواداران استقلال از یک مدیر عامل تیم چه خدمت دیگری می خواهند که آقای فتح الله زاده دریغ کرده و یا در آن ضعیف عمل کرده است؟!
اگر هواداران امیر قلعه نویی مدعی هستند که کادر فنی بزرگترین ضعف مدیر فعلی استقلال است که باید در جوابشان گفت:مگر در ابتدای سرپرستی آقای فتح الله زاده سرمربیگری استقلال را به امیرخان تعارف نزد؟!مگر چندین بار حاجی در مصاحبه های مختلف از امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی محبوبش نام نبرده است!؟
مگر وقتی با ژنرال آبیها ناهار خورد آنقدر برایش حرف در نیاوردند که ....!؟

اینکه کاظم اولیایی بخواهد مدیر عامل تیم شود یا حسین قریب،به حال ما هواداران هیچ تفاوتی نخواهد کرد!چون اگر قرار باشد همین مشکلاتی که مدیران فعلی با آن دست و پنجه نرم می کنند برقرار باشد(بر فرض به صورت مفطعی و با حمایت های موقت وزیر ورزش در ابتدای مدیریت این دو عزیز و یا شخص دیگری باشد)خوب چه ضرورای دارد که همچین کاری صورت بگیرد!؟اگر باز بعداز چندی آش همان آشی باشد که از از قدیم و ایام بوده پس .....!؟
تنها تفاوت بودن مدیران فعلی استقلال با نفراتی که هم اکنون در رسانه ها برایشان گمانه زنی میشود این است که آقای فتح الله زاده دو سالی هست که مدیرعامل تیم بوده و بر اساس برنامه ریزی های که از ابتدا و به صورت کوتاه مدت و بلند برای تیم داشته می تواند به آنها ادامه دهد. همه ما هواداران این مصاحبه حاجی و قولی که به ما داده است را شنیده ایم.ایشان در بدو ورود خود به عنوان سرپرسنی استقلال اعلام کردند که در سال سوم مدیریتشان جام قهرمانی آسیا را که فقط در کارنامه خود ندارند را برای هواداران به ارمغان بیاورند و بدهی خود را با تیم و هواداران پرشورش تسویه کنند.

پس اگر مدیران ورزش می خواهند با آوردن شخص دیگری به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال معرفی کنند،باید ابتدا یک نارضایتی های از سوی صاحبان اصلی تیم که همانا هوادارانش می باشد،مشاهده کنن و سپس با تجزیه و تحلیل کارشناسانه خود در مورد عملکرد دو ساله آقای فتح الله زاده دست به چنین اقدامانی بزنن!
اگر می خواهند همانند زمانی که سردار رویانیان را مدیرعامل تیم پرسپولیس کردند و آن حمایتهای مالی را از ایشان و تیمش کردند با نفر جدیدی در استقلال انجام دهند،بهتر است حمایت مالی را به همین مدیران فعلی استقلال داشته باشند تا هم هواداران این تیم را خوشحال کرده باشند و هم اینکه به این نظریه که ؛

"" ثبات در مدیریت از عوامل مهم موفقیت در هر کار و رشته ورزشی می باشد""

به فوتبال کشور خدمتی نیز کرده باشند.



نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت17:37---6 ارديبهشت 1391
با اینکه خستگی و فشردگی بازیهای استقلال یکی از عوامل بد نتیجه نگرفتن نیم در فصل دوم و بخصوص اواخر فصل استقلال بوده، اما از اینکه بعضی از رسانه ها بخواهند با غرض ورزی به موضوعات مختلف نگاه کنند،یک مقدار.....!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 2 / 1391برچسب:اثبات در مدیریت,استقلال,کادر فنی,هواداران,باشگاههای آسیا,فتح الله زاده,مظلومی,پرسپولیس,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com